
Luchtvracht
San Francisco (USA)
Controle houden bij spoedzendingen
Landelijke dekking
Power
Ad Hoc
Snelle afhandeling van spoedzendingen
Gepersonaliseerd
Maatwerk
Continuïteit
Betrokken ketensamenwerking
Klanttevredenheid staat waarschijnlijk hoog op de lijst. Daarvoor zijn betrouwbare leveringen nodig.
In tegenstelling tot de meeste vervoerders hebben wij een andere werkwijze. Deze is volledig gericht is op ondernemers en MKB-bedrijven die internationaal actief zijn, én willen groeien.
Gericht op het belangrijkste: continuïteit en voorspelbare leveringen.
👉 Je hebt direct contact met een ervaren professional die over je schouder meekijkt. Voor specialistische vragen is er een groot netwerk waaruit kennis gehaald wordt (douane, gevarengoed en buitenlandse regelgevingen).
👉 Wij hebben aanvullende diensten die het transport veiliger en makkelijker maken (bekisten, verzekeren, wegen, sealen en strappen).
👉 Wij helpen je daarnaast met praktische tips aan de beste voorbereiding. Dit zowel telefonisch, via mail, WhatsApp of met hand-outs, zodat je niet alles zelf hoeft uit te zoeken. Als je goed gebruik van ons maakt, dan heb je geen vragen meer.
👉 We focussen op zekerheid. Wij bouwen meerdere checks in vóórdat de zending wordt verstuurd. Zo weten wij de meeste problemen te voorkomen, voordat deze kunnen ontstaan.
Brandjes blussen is voor ons geen optie.
In plaats daarvan geven wij jouw project veel aandacht, want het gaat niet alleen om het tijdig afleveren van jouw zending, maar om deadlines, gemaakte beloftes en uiteindelijk tevreden eindklanten.
Waar andere vervoerders vaak vergeten dat internationaal verzenden, voor vele, een onduidelijk proces is, zorgen wij ervoor dat jij weet wat er nodig is.
Dat is waar Freight Support voor staat.
Wij kijken als partner mee naar jouw proces. Van verpakken, tot aan je documenten, van opgehaald tot afgeleverd en alles daar tussenin.
Dat dit werkt, zien wij terug aan de resultaten:
-
Stefan wist de “verrassingen” op zijn factuur te voorkomen
-
Kevin kreeg zijn zending door de douane welke eerder was teruggestuurd
-
John had last van pakketten die zoek raakten en wist dit na een paar praktische tips te verhelpen
Zo hebben wij nog veel meer leuke resultaten.
Het mooiste? Het is geen magie of hogere wiskunde.
Je krijgt bij ons praktische tips en begeleiding. Wij denken graag met jou mee. Hierbij mooie woorden van één van onze opdrachtgevers:
“Je denkt mee en geeft advies en tips. Je vertelt over dingen waar wij niet aan denken, zoals bijvoorbeeld laatst welke documenten ergens bij moeten. Dat is voor ons belangrijk, omdat wij geen 10 verzendingen per dag versturen.”
Is dit ook iets voor jou? Vraag een offerte aan of neem contact met ons op. Nog niet overtuigd? Bekijk onze cases.
"Als je een dedicated persoon zoekt, met passie voor zijn werk, die
zijn woorden ook echt nakomt, dan
moet je bij Roderik zijn."
Geschatte levertijd voor luchtvracht naar San Francisco is ongeveer 5 werkdagen (door-to-door). Dit is afhankelijk van beschikbaarheid vrachtruimte, routing en douane.
Let op: wij werken uitsluitend voor bedrijven.
Zo werken wij:
-
Proactief, niet reactief – problemen worden opgelost voordat ze ontstaan.
-
Persoonlijk contact – één aanspreekpunt, één plan, volledige ontzorging.
-
Transparantie – tarieven en kosten volledig duidelijk, van pick-up tot aflevering.
-
Resultaatgericht – op tijd, veilig en compleet afleveren.

Waarom kiezen mensen voor Freight Support?
“Wij gaan in de toekomst vaker zaken doen. Met de andere vervoerder was het een beetje rommelig. Met jou is het makkelijk en snel schakelen. Je volgt de zending en zit er bovenop. Dat is gewoon fijn.”
“ik beveel jullie altijd aan aan vrienden. Soms moeten wij weleens via een ander wat versturen, maar dat gaat toch minder soepel.”
“Je hebt duidelijke communicatie. Je belt, en stuur niet alleen emails. Als je email stuurt dan zijn ze zo ingedeeld dat je meteen antwoord hebt op al je vragen, en ook geen vragen meer kan hebben.”
👉 Doe 1 testzending met ons. Je merkt het verschil.



