Luchtvracht Australië
Controle houden bij spoedzendingen
Landelijke dekking
Power
Ad Hoc
Snelle afhandeling van spoedzendingen
Gepersonaliseerd
Maatwerk
Continuïteit
Betrokken ketensamenwerking
"Freight Support is voor ons aller belangrijkst, omdat wij weten waar alles blijft. Wij zijn altijd up to date."
Bedien je klanten beter door het ontvangen van pro-actieve en volledige updates over de zending.
Met de korte reactietijd en op maat gemaakte oplossingen wordt internationaal verzenden voor ondernemers en het MKB makkelijker, overzichtelijker en betrouwbaarder.
Dit zorgt niet alleen voor het verlagen van de (in)directe kosten, maar zal ook bijdragen aan het voorkomen van onnodige kosten.
Wij werken uitsluitend voor bedrijven.
Landelijke dekking
Wat is voor jou belangrijk als er een waardevolle zending verzonden moet worden en er tijdsdruk op zit?
Grote kans dat je betrouwbaarheid en overzicht wilt hebben, maar ook snelle en efficiënte levertijden. Profiteer in dat geval van de voordelen van een netwerkagent.
Schakelen tussen top vervoerders met een eigen expertise zorgt ervoor dat wij eerder benoemde pijlers kunnen samensmelten tot de ideale oplossing.
Onze service maakt uw verzending betrouwbaarder en veiliger.
Snelle afhandeling van spoedzendingen
Is de zending jouw top-prioriteit?
Wij zorgen voor een goede planning, en voorspelling van de vlucht. Dit zal er voor zorgen dat je meer controle ervaart over de verzending.
Proactieve updates zorgen voor meer rust. Door de updates kan jij jouw personeel tijdig inplannen, of de eindontvanger direct van antwoord voorzien als er naar levertijden gevraagd wordt. Hoe prettig is dat?
Daarnaast kunnen wijzigingen tijdig worden doorgevoerd, waardoor frustratie bij bijvoorbeeld de monteur of eindontvanger verminderd wordt. Dit zal er voor zorgen dat je meer controle ervaart bij spoedzendingen.
Maatwerk
Elke expediteur kan een product van A naar B vervoeren. Toch leert ervaring ons dat het échte verschil in de afhandeling van luchtvracht op de grond wordt gemaakt; door de mensen en processen op de werkvloer.
Freight Support herkent spoed en bloedspoed, waardoor deuren worden geopend voor creatieve oplossingen.
Betrokken ketensamenwerking
Ben je veel tijd kwijt bij het aansturen van terugkerende routingen? Dan is dit verleden tijd. Freight Support kent jouw wensen en neemt desgewenst de logistieke communicatie tussen jou en de leverancier over.
Heb je een zending die naar, of vanuit Nederland verstuurd moet worden? Voor het versturen van de zending zullen verschillende stappen doorlopen worden.
Let op: wij werken uitsluitend voor bedrijven.
Stappenplan importzending
1. Verzamel algemene informatie en communiceer de volgende gegevens met ons: - De levercondities (incoterms) - Hoeveel haast er met deze zending is - Het aantal colli/pallets en afmetingen per colli/pallet - Gewicht per colli/pallet of het totaalgewicht - Plaatsnaam + postcode van de leverancier in Australië - Plaatsnaam + postcode van het afleveradres in Nederland. Is hier een heftruck aanwezig, ja of nee? 2. Maak een foto van de zending, zodat wij kunnen kijken of er nog aanmerkingen zijn voor een zo soepel mogelijk proces 3. Wij werken de mogelijkheden uit en nemen contact met je op. Bij akkoord gaan wij door naar stap 4 4. Om het verzendproces in werking te zetten hebben wij de volgende gegevens nodig: - Commercial invoice - Packing list - Goederencode/HS-Code 5. Wij begeleiden de zending, zodat jij rust en tijd hebt om andere dingen te doen 6. Als de zending in Nederland is aangekomen verzorgen wij de douaneformaliteiten en schieten wij de eventuele invoerrechten en BTW voor 7. Wij nemen contact met jou op om de aflevering te bespreken
Stappenplan exportzending
1. Verzamel algemene informatie en communiceer de volgende gegevens met ons: - De levercondities (Incoterms) - Hoeveel haast er met deze zending is - Het aantal colli/pallets en afmetingen per colli/pallet - Gewicht per colli/pallet of het totaalgewicht - Plaatsnaam + postcode van de ontvanger in het buitenland - Plaatsnaam + postcode van het pick-up adres in Nederland. Is hier een heftruck aanwezig, ja of nee? 2. Maak een foto van de zending, zodat wij kunnen kijken of er nog aanmerkingen zijn voor een zo soepel mogelijk proces 3. Wij werken de mogelijkheden uit en nemen contact met je op. Bij akkoord gaan wij door naar stap 4 4. Zorg ervoor dat de zending luchtvrachtwaardig verpakt is 5. Om het verzendproces in werking te zetten hebben wij de volgende gegevens nodig: - Commercial invoice - Packing list - Goederencode/HS-Code 6. Wij begeleiden de zending en houden je op de hoogte, zodat jij rust en tijd hebt om andere dingen te doen 7. Als de zending op de overeengekomen bestemming is geleverd nemen wij weer contact met je op
Waarom kiezen mensen voor Freight Support?
Snelheid
Reacties: “Wederom dank voor jullie service, gaat lekker vlot altijd!”
“Mijn klant vond het verzendproces erg snel gaan en netjes geladen”
“Bij jullie krijg ik de AWB’s en updates vanzelf en hoef ik er niet steeds naar te vragen”.
"Jullie hebben zo'n goede service. Jullie reageren snel, en overal op. Dat is gewoon lekker werken". “Bij jullie weet ik, wat er ook gebeurt, dat het goedkomt.”
"Op de korte termijn heb ik eventueel wel weer een pallet die weg moet, ik zal je laten weten als dit gaat spelen! Uiteraard zal ik jullie hier in betrekken, de support afgelopen keer was erg goed!!"