80% van de problemen bij spoedzendingen ontstaan vóórdat de vlucht vertrekt.
Dat komt doordat veel bedrijven onderschatten hoe belangrijk het voortraject is.
Cases
Denk aan de juiste documentatie, communicatie, douane, verpakking en routing.
Veel bedrijven kiezen vaak voor de aller goedkoopste aanbieder. Ze vergeten alleen dat er dan weinig bewegingsvrijheid is voor begeleiding, persoonlijk advies en controle.
Met als gevolg dat problemen kunnen opspelen als de zending al onderweg is.
Waarom dan die keuze? Omdat de goedkoopste prijs, op papier, de minste winstmarge kost. Alleen de praktijk is vaak anders..
Achter de schermen wordt er reactief gewerkt, omdat de goedkoopste optie meestal met teveel klanten werkt, of onderbezet is.
Resultaat? Nabelastingen, extra werk, vertragingen, frustratie en soms opnieuw verzenden.
Wij voorkomen dat. Hoe? Door één-op-één begeleiding, het anticiperen op situaties vóórdat iets misgaat, het volgen van een eigen stappenplan én de ervaring van het dagelijks verzenden.
Doe een test. Je merkt meteen het verschil.
Of wil je eens sparren over hoe jouw transport sneller en soepeler kan, zonder direct over te stappen? Neem contact met ons op via de contactgegevens onderaan aan deze pagina.

Waarom kiezen mensen voor Freight Support?
"Je levert kwaliteit. Dit ga je bij de grote jongens niet vinden. Je bent correct, duidelijk in communicatie, ontzorgend en komt afspraken direct na. Dit zie je al meteen aan jouw manier van schrijven.”
"Als je transport regelt, dan wil je 3 dingen weten 'wat','wanneer' en 'hoe'. Vaak sturen mensen maar 2 van die dingen mee. Voorbeeld: hier is een DHL label. Wil je deze op de carton plakken? Dan wordt er niet aangegeven wanneer DHL komt laden. Is dit vandaag, morgen of volgende week? Bij jou hoor ik altijd alle 3."
"Jullie communicatie is goed, factuur ziet er erg netjes en duidelijk uit, nette afhandeling. Je zal wel veel klantenbinnenhalen zo. Als jullie een referentie willen, dan kan je mij daar altijd omvragen of gegevens doorgeven. Wij gaan door met jullie.”